تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت2022-03-03

7 روش تضمینی افزایش تعامل در اینستاگرام بهبود اینگیجمنت!

به عبارت ساده تر، کیفیت محتوا مهم ترین اصل در بازدهی پیج شما خواهد بود. افزایش تعامل اینستاگرام شامل چند مورد اساسی است که در این مطلب به آن ها می پردازیم. میزان تعامل در همه شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر ، فیسبوک و غیره مطرح می باشد و در واقع به معنی تعداد افرادی است که در هر کدام از این شبکه ها با اکانت ما یا صفحه ما ارتباط برقرار می‌کنند. نرخ تعامل یکی از مولفه هایی است که میزان موثر بودن کمپین‌ها ،میزان دستیابی به اهداف و تبدیل کردن مشتریان بالقوه به مشتری واقعی توسط آن اندازه گیری می شود . در رسانه اجتماعی اینستاگرام نرخ تعامل در واقع به معنی تعداد مخاطب یا کاربری می باشد که صفحه ما را می بیند ، دنبال می کند و در واقع با صفحه ما ارتباط برقرار می‌کند .

  • از آنجا که Instagram عمدتا مبتنی بر محتوای بصری است، محبوب ترین ویژگی آن گزینه های فیلتر تصویر است که تصاویر و ویدیوهای شما را به صورت منظم و با استفاده از نظر و هویت، متمایز نشان می دهد.
  • به عنوان مثال، ترکیب تصاویر با ویدئوهای کوتاه باعث ایجاد دقت و جلب توجه بیشتر می‌شود.
  • {
  • اگر به‌دنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست.
  • |}
  • شما از طریق تبلیغات در اینستاگرام، می‌توانید محتوای خود را میلیون‌ها بار به کاربران نشان دهید.
  • {
  • وقتی که برای ایده‌پردازی در مورد محتوای سیو شدنی از طوفان فکری استفاده می‌کنید، به این فکر کنید که چه چیزی برای مخاطبانتان اهمیت دارد و ارزش‌گذاری آن‌ها چگونه است.
  • |}{
  • به خاطر داشته باشید که در داستانهای خود از هشتگ استفاده کنید، همانطور که در پست Instagram به طور منظم می توانید استفاده کنید.
  • |}

با افزایش تعامل استوری اینستاگرام، استوری شما جلوتر از دیگر فالووینگ‌های مخاطب قرار می‌گیرد و بیشتر دیده می‌شود. یادتان باشد استوری بار بزرگی از ارتباط با مخاطب و تبدیل او به مشتری را به دوش می‌کشد. هرچه پلتفرم رشد می کند، کاربران بیشتر دوست دارند، دنبال کنند، به اشتراک بگذارند و دیگر کاربران را برچسب کنند، مشتریان بالقوه آسان تر می توانند کسب و کار شما را کشف کنند.

در صورتی که بخواهید اینگیجمنت و یا نرخ تعامل را در اینستاگرام بررسی کنید تنها کافی است از فرمول زیر استفاده نمایید. «درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست می‌آورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... تبلیغات پولی مثل میان‌بری است که شما را مستقیماً به مشتریان هدف می‌رساند.

هر واکنشی که مخاطبان به محتواهای منتشرشده در اینستاگرام نشان می‌دهند، تعامل نامیده می‌شود. واکنش‌های مخاطبان متنوع است؛ مثلاً لایک، کامنت، ذخیره‌کردن، اشتراک‌گذاری و پیام در دایرکت. هرکسی که در اینستاگرام فعالیت کند، با آمار پایین پیج سرخورده می‌شود؛ ولی شرایط لزوماً این‌طور نمی‌ماند. برای افزایش تعامل فالوورها راه‌هایی وجود دارد، هم پست و هم استوری! یک روش عالی برای دریافت بازخورد از مخاطبان شما استفاده از نظرسنجی ها است. شما می توانید آنها را از محصولات مورد علاقه خود بپرسید، چه چیزی در مورد محتوایی که پست می کنید لذت می برید و چه چیزی می خواهید بیشتر ببینید.

یکی از بهترین کامنت هایی که میتوانید بگیرید آنهایی هستند که فردی، دوست خود را در آن کامنت منشن کرده باشد. این کامنت ها علاوه بر افزایش نرخ تعامل کاربر، باعث افزایش مخاطبان شما نیز می شود. نرخ تعامل و یا همان اینگیجمنت اینستاگرام، مجموع لایک ها و کامنت ها و همین طور فعالیت کاربران برای پست ها و محتواهای تولید شده می باشد.

باید کاری کنید که به بهانه‌های مختلف مخاطب به استوری شما جواب دهد. این پست‌ها در پیج هر ۲ نمایش داده می‌شود و تعداد لایک، بازدید و کامنت برای هر ۲ حساب می‌شود. وقتی پست مشترک می‌گذارید، می‌توانید خلاقیت و نوآوری خود را روی هم بگذارید و فالوورهای خود را با محتوا یا شکلی جدید هیجان‌زده کنید. در بخش هایلایت می‌توانید سوابق موفقیت خود را آرشیو کنید؛ مثلاً نظر افرادی که از محصول یا خدمت شما راضی بوده‌اند، نمونه‌کارهای موفق که به آن‌ها افتخار می‌کنید، خدمات و محصولات جدید و… را قرار دهید. اول نوع کسب‌وکار خود را به‌درستی انتخاب کنید؛ مثلاً خرده‌فروشی، تبلیغات یا زیبایی. بعد از آن بر اساس مخاطب خود، متن کوتاهی بنویسید که بگوید چه می‌کنید و مزایای شما برای مخاطب را روشن کند؛ آن چیزی که مخاطب جای دیگر پیدا نمی‌کند.

استوری منظم ارسال کنید

اما می‌توان با بررسی نمونه‌های موفق و الگو گرفتن از تجربیات آن‌‌ها، این کار را انجام داد. شاید یکی از بهترین مثال‌ها در این خصوص، کمپین کامیابی یا Prosperity است. برای اینکه بتوانید از ایده‌های جذاب در اینستاگرام استفاده کنید، بهتر است قبل از هر چیزی سری به صفحات کمپانی‌های مشهور مانند Airbnb، RedBull، Lego، Patagonia و Nike بزنید. همانطور که میدانید استوری اینستاگرام فقط 24 ساعت میتواند باقی بماند. اما به وسیله ی این قابلیت شما میتوانید آنها را به صورت دائمی داشته باشید.

در نتیجه، بیشتر با شما ارتباط خواهند داشت و نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت. هرچه کپشن طولانی‌تر باشد، مخاطبین بیشتر با محتوای پیج شما آشنا خواهند شد. همین عامل، باعث افزایش نرخ تعامل در پیج اینستاگرامی شما می‌شود. از آنجایی که ریلز یک نوع محتوای جذاب است، از جدیدترین راه های افزایش میزان تعامل در اینستاگرام می باشد و در فید خبری بالاتر از یک ویدیوی استاندارد قرار می گیرد. از طرفی گاهی ریلزها مانند پست ها برای همه افراد نمایش داده نمی شود.

تاثیر تبلیغات پولی در فروش: چرا نباید از این فرصت بگذریم؟

همچنین پاسخ دادن به کامنت‌ها می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود. شما می‌توانید به سادگی با یک پیام کوتاه از فالوور خود تشکر کنید یا حتی می‌توانید نظرات آن‌ها را با یک جمله تکمیل کنید. مهم این است که نشان دهید به کامنت‌های آن‌ها توجه کرده‌اید و نظرات آن‌ها برای شما مهم است. لایو اینستاگرام یکی از بهترین قابلیت‌های محبوب این شبکه اجتماعی است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به‌صورت زنده با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

در یک مهمانی شام (یا هر مهمانی سرگرم کننده)، شما فقط منتظر این نیستید که بقیه با شما صحبت کنند، درست است؟ بعضی اوقات، شما باعث ایجاد مکالمه می شوید. پاسخ به سوالات و نظرات و راه اندازی گردهمایی های متنوع برای افزایش تعامل در اینستاگرام بسیار مفید خواهد بود. مانند بعضی از سرویس‌های مشابه، پس از راه اندازی کسب‌و‌کار در اینستاگرام هم ابزارهای آنلاین به منظور آنالیز و بهبود عملکرد شما ارائه شده است. این ابزار به شما نشان می دهد که محتوای منتشرشده شما به نسبت رقبا چقدر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. با این روش کم‌و‌کاستی‌های خود را نسبت به دیگران بهتر درک می‌کنید و می‌توانید با برطرف کردن آنها پیشرفت چشم‌گیری را تجربه نمایید.

بله، روش متداول و آزمایش شده برای ارتباط با فالوورها وجود دارد، اما بیایید واقعی (real) باشیم. زمان کافی وجود ندارد و با الگوریتم فوق العاده هوشمند اینستاگرام، این نتیجه قطعی نیست که این حتی کار بکند یا خیر. یکی از مهمترین چالش‌های بسیاری از خانم‌ها برای کار کردن، محیط شغلی نامناسب و رسیدگی به کارهای منزل است.

وقتی تعداد پیام‌های دایرکت زیاد می‌شود، ممکن است پاسخ‌گویی به همه سخت باشد. در اینجا استفاده از Quick Replies یا پاسخ‌های سریع اینستاگرام بسیار کمک‌کننده است. می‌توانید پیام‌های آماده‌ای برای سوالات پرتکرار و تشکرهای ساده تنظیم کنید. یک پیام صمیمی و مرتبط ارسال کنید تا کاربران حس ارزشمندی دریافت کنند.

تنوع در نوع محتوا و موضوعات، باعث می‌شود مخاطبان شما خسته نشوند و همیشه منتظر محتوای جدید شما باشند. اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی بستری مناسب برای تبلیغات و جذب مخاطب است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه این پلتفرم فرصتی بی نظیر برای برندها و کسب وکارها فراهم می کند تا با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام به مخاطبان هدف خود دست یابند. تبلیغات در اینستاگرام می تواند به افزایش آگاهی از برند جذب مشتریان جدید و افزایش فروش منجر شود. سوال کردن یکی از ساده‌ترین راه‌های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام است که در نهایت مخاطبان بیشتری جذب می‌کنید. سوال کردن از کاربران می‌تواند در قالب نظرسنجی استوری باشد که با استفاده از ابزارهای استوری به راحتی می‌توانید آن را اجرا کنید.

آیا می‌خواهید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید؟ آگاهی از برند خود را بالا ببرید؟ یا محصولات و خدمات خود را بفروشید؟ سپس باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. این مخاطبان افرادی هستند که احتمال بیشتری دارد با محتوای شما ارتباط برقرار کنند و به آن تعامل داشته باشند. تبلیغات در هر کسب و کاری نقش مهمی در افزایش آگاهی از برند، جذب مخاطب و فروش محصولات و خدمات ایفا می‌کند. ازاین‌رو کسب و کارهای اینستاگرامی نیز مانند سایر کسب و کارها، برای موفقیت نیاز به برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی‌های مناسب دارند. فعالیت در اینستاگرام صرفا به معنای انتشار محتوا نیست و کارهای زیادی میتوان برای افزایش آمار پیج انجام داد، مانند برقراری ارتباط مستقیم با کاربران و یا استیکرهای تعاملی. در این مطلب لیست کاملی از راه‌های افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام را به شما توضیح خواهیم داد.

یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات پولی، امکان سنجش دقیق عملکرد است. گوگل و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اطلاعات جامعی درباره‌ی مخاطبانی که تبلیغات شما را دیده‌اند ارائه می‌کنند. در این مقاله، به بررسی عوامل تاثیرگذار بر تعامل در اینستاگرام و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا با تکنیک‌های افزایش تعامل با مخاطبان در اینستاگرام آشنا شوید و به اهداف خود در این پلتفرم دست یابید. استفاده از این ویژگی‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان جدیدی جذب کرده و تعاملات خود را افزایش دهید.

درواقع شما با محاسبۀ نرخ تعامل می‌توانید متوجه شوید که چه تعداد از فالوورهای شما از محتوای پیج شما رضایت دارند و با شما ارتباط برقرار کرده‌اند. پس از کمی فعالیت در پیج اینستاگرامی خود، می‌توانید بازخوردهایی را که از کاربران دریافت می‌کنید، آنالیز کنید و بهترین نوع محتوا را از لحاظ قالب تشخیص دهید. برای مثال باید به این نتیجه برسید که کاربران شما بیشتر محتوای متنی را دوست دارند یا تصویری، استوری‌ها را بیشتر می‌پسندند یا پست‌ها را و …برای این کار نیز می‌توانید از ابزار Insights استفاده کنید.

از بینندگان با نام آنها استقبال کنید و عموماً به شیوه ای صمیمی و جذاب از مخاطبان خود استقبال کنید. برای ایجاد تعامل با مخاطب در اینستاگرام باید با اصول تعامل در اینستاگرام و روش‌های افزایش تعامل آشنا باشید. از این موضوع چه درسی می‌توان گرفت؟ اینکه منتشر کردن عکس‌ محصولات به همراه توضیحات کوتاه نمی‌تواند شما را به هدف‌تان از اینستاگرام که بیشتر دیده شدن است، برساند. راه حل جایگزین این است که با ذهن کاربر ارتباط برقرار کرده و در خصوص مشکلات و یا علاقه‌های شخصی‌شان با آن‌ها صحبت کنید. اینستاگرام هم شما را در این مسیر تنها نگذاشته و ابزارهایی مانند پست، استوری، IGTV، ویدیو اسلایدی و کپشن را در اختیارتان قرار داده تا با استفاده از آن‌ها، بتوانید پیام خود را به مخاطب برسانید. در این مقاله ما به بررسی کامل نرخ تعامل و راه کار های مناسب برای افزایش آن پرداختیم .

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند بر میزان تعامل و دیده شدن محتوای شما در اینستاگرام تأثیر بگذارد زمان انتشار آن است. اگر محتوای شما در زمانی منتشر شود که فالوورهای شما آنلاین نیستند، احتمال اینکه آن را ببینند و با آن تعامل داشته باشند بسیار کم است. اگر مخاطبان هدفتان در شبکه‌های اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آن‌ها... خلاصه، هر حرفی که بتوانید خودتان، کارمندان یا مسئول شبکه‌های اجتماعی مستقیم با مخاطب بزند، نه‌فقط برای او جذاب است، بلکه باعث افزایش اعتماد مخاطب به شما می‌شود. اگر مدتی ناپدید شوید، هم از جلوی ذهن مخاطب دور می‌شوید و او کمتر با پست‌های تعامل می‌کند، هم اینستاگرام مثل قبل محتواهای شما را به مخاطبان نشان نمی‌دهد. در حالی که اگر برعکس این عمل کنید، پس از مدتی شاهد رشد پیج خود خواهید بود.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran
{

محتوای قابل اشتراک‌گذاری خلق کنید

|}

به جای این که دائما به فکر افزایش تعداد مخاطب باشید، میتوانید تعداد مخاطبان جدید خود را آنالیز کنید. اگر کسب‌وکار شما محلی فیزیکی دارد، آدرس لوکیشن آن را اینجا بزنید تا مشتریان راحت‌تر شما را پیدا کنند. از مثبت‌ها تشکر کنید و نظرهایی را که تجربهٔ خوب خود را گفته‌اند، در استوری بازنشر کنید. برای اینکه از جدیدترین صداها و آهنگ‌های ترند باخبر باشید، باید اینستاگرام فارسی و غیر فارسی را دنبال کنید. خیلی وقت‌ها آهنگ‌های ترند از تیک‌تاک شروع می‌شوند؛ پس بد نیست آنجا را هم زیر نظر داشته باشید. انتشار ریلز که دیگر بدیهی است؛ ولی مشکل اینجاست که همه در حال انتشار ریلز هستند؛ چطور ما دیده شویم!

در عکس مجموعه “سعادت رنت” که در حوزه اجاره خودرو فعالیت می‌کند، از این فرصت برای نمایش تبلیغ بنری خود استفاده کرده است. در این روش، تبلیغات بر اساس موقعیت مکانی کاربران نمایش داده می‌شود. در این روش، تبلیغات با موضوعات مرتبط با محتوای سایت نمایش داده می‌شوند.

البته خیلی ها این گونه کامنت ها را برای جذب مخاطب میگذارند ولی مقدار زیادی فیک و تقلبی هستند. این که مخاطبان شما تعداد کمی کامنت میگذارند یا به شما دایرکت می دهند، نشان دهنده ی این است که محتوای شما آنچنان جذابیتی برای آن ها ندارد. همچنین می‌توانید با پیج کسب‌وکار دیگری همکاری و با هم مسابقه برگزار کنید. پست مسابقه را هر ۲ منتشر کنید، شرط آن را فالوکردن هر ۲ پیج بگذارید و هر ۲ جایزه بدهید. طراحی مسابقه‌ اینستاگرامی معمولاً شرایط ساده‌ای دارند؛ مثلاً پاسخ‌دادن به یک سؤال و فالوکردن پیج یا منشن‌کردن یک دوست و لایک‌کردن پست. درست است که استوری موقت است و به اکسپلور نمی‌رود؛ ولی قسمت بزرگی از تعامل روزانهٔ مخاطبان با پیج شما از طریق همین استوری است.

محتوای باکیفیت و متنوع، قلب تپنده هر آنلاین‌شاپ در اینستاگرام است. برای افزایش تعامل، باید نحوه تولید محتوا در اینستاگرام را یاد بگیرید و محتوایی تولید کنید که برای مخاطبان‌تان جذاب و ارزشمند باشد. این محتوا می‌تواند شامل عکس‌های باکیفیت، ویدیوهای کوتاه، اینفوگرافیک، استوری‌ها و پست‌های متنی باشد.

همچنین، لینک کردن پروفایل اینستاگرام به سایر شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت خودتان، می‌تواند به افزایش دیده شدن شما کمک کند. بهینه سازی پروفایل اینستاگرام برای کسب و کار، به مخاطبان کمک می‌کند تا به‌سرعت در مورد شما و کسب‌وکارتان اطلاعات کسب کنند و تصمیم بگیرند که شما را دنبال کنند یا خیر. با به کارگیری استراتژی‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، شما می‌توانید فالوورهای بیشتری جذب کرده و ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید. هر یک از این استراتژی‌ها می‌تواند تأثیر زیادی در موفقیت صفحه شما داشته باشد و باعث شود برند شما در این پلتفرم دیده شود. از تولید محتوای جذاب تا همکاری با اینفلوئنسرها، هر اقدام بهبود تعامل می‌تواند به رشد پیوسته شما در اینستاگرام منجر شود.

اگر می‌خواهید شات زمان طولانی‌تری در پیج شما باشد، می‌توانید از پست استفاده کنید. در این روش یک تصویر یا ویدئو از صفحه یا محصول شخص مورد نظر منتشر می‌کنید و در کپشن توضیحاتی درباره آن می‌نویسید. استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور، لایک و کامنت به‌صورت مصنوعی، می‌تواند منجر به مسدود شدن اکانت شما شود. همچنین، فالوورهای جذب‌شده توسط ربات معمولاً واقعی نیستند و تعامل واقعی با شما ایجاد نمی‌کنند. برای اندازه‌گیری نرخ تعامل، مجموع لایک‌ها، کامنت‌ها و ذخیره‌ها را بر تعداد فالوورهای خود تقسیم و در ۱۰۰ ضرب کنید. همچنین، ابزارهای تحلیل اینستاگرام مانند Insights، اطلاعات دقیق‌تری در مورد نرخ تعامل و سایر معیارها ارائه می‌دهند.

در ادامه چند روش ساده و کاربردی برای شات کردن را توضیح می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما و نحوه همکاری می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید یا از صفحه اصلی سایت دیدن کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با شرکت تارنما و تاریخچه فعالیت های ما می توانید به صفحه درباره شرکت تارنما مراجعه کنید. اگر وقت نمی‌کنید به دایرکت‌ها جواب دهید، می‌توانید از ادمین دایرکت کمک بگیرید!

قبل‌ازاینکه به موضوع افزایش تعامل در اینستاگرام بپردازیم، اجاره دهید منظور از تعامل را توضیح دهیم. تعامل در اینستاگرام به‌معنای برقراری ارتباط فعال و دوطرفه بین شما و مخاطبان‌تان است. این تعامل می‌تواند به شکل‌های مختلفی ازجمله لایک کردن پست‌ها، کامنت گذاشتن، اشتراک‌گذاری محتوا، پاسخ دادن به دایرکت‌ها، شرکت در نظرسنجی‌ها و تعامل با استوری‌ها صورت گیرد. در واقع، هرگونه اقدامی که نشان‌دهنده واکنش مخاطب به محتوای شما باشد، نوعی تعامل محسوب می‌شود.

برای افزایش اینگیجمنت تکنیک‌هایی وجود دارد که به طور طبیعی باعث بالا رفتن نرخ اینگیجمنت می‌شود. اما باید به خاطر داشته باشید افزایش واقعی اینگیجمنت کاری است که نیازمند حوصله و زمان است. لازم به ذکر است اگر بخواهید نرخ تعامل کل صفحه را محاسبه کنید کارتان سخت‌تر شده و استفاده از این فرمول امکان پذیر نمی‌باشد. در چنین حالتی توصیه می‌کنیم از سایت هایی که این کار را انجام می‌دهند کمک بگیرید.

در این مقاله، روش‌های افزایش تعامل اینستاگرام در پست و استوری را به شما گفتیم. این روش‌ها را اضافه‌کردن چاشنی خلاقیت و با درنظرگرفتن شخصیت و هویت برند خود به کار ببرید. برگزاری مسابقات جذاب و چالشی یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام است.

اما مهمتر از همه، تعامل از طریق ارسال پیوسته برای فالوورهای شماست به طور عادی با محتوای شما در ارتباط هستند. این به شما کمک می کند رابطه ی وفاداری خود را با آنها ایجاد کنید که در نهایت باعث تقویت مشارکت شما با شما خواهد شد. یکی از بزرگترین چالش ها این است که مردم را مجذوب خود کنید تا دوباره با محتوای شما ارتباط برقرار کنند. یک راه خوب برای ایجاد یک فالوور خوب در اینستاگرام سرگرم نگه داشتن مردم با ارسال منظم پستهای مناسب است. مشارکت چیست؟ یعنی دیگری مخاطب با محتوای تولیدی شما؛ سطح علاقه آنها و تعامل با پست های شما در چگونگی ارتباط آنها با داستان ها، پست ها و نظرات شما. این که آیا شما اینفلوئنسر، بازاریاب، صاحب کسب و کار هستید یا علاقه مند به ارتقاء پروفایل شخصی خود در اینترنت هستید، احتمالا شما در مورد چگونگی افزایش نرخ مشارکت خود در اینستاگرام فکر کرده اید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
منبع